Alla inlägg den 15 juni 2011

Av elaina - 15 juni 2011 08:40

GOD MORGON!!


Igår var det både en bra och jobbig dag.

Det blev så mycket tankar i mitt huvud igår så det körde ihop sig lite.

Jag och mamma gick till ica igår och handlade lite.

Jag behövde ändå tanka på mer pengar på mobilen så jag har.

Inte roligt när pengarna tar slut direkt.

Men så sålde ica massor av gamla hyrfilmer   

För bara 29kr!   

Det fanns hur många som helst!

Det var ju lite svårt att välja.

Men så hittade jag Shutter Island.

Pappa såg den förra året..

Eller om det var förr förra året.

Den spelades in 2009.

Först så fattade jag ingenting.

Pappa hade berättat lite vad den handlade om.

Men det var inte förrän i slutet som jag förstod.

Så jaa den var ju lite knäpp.

Men bra    

Men så när jag skulle ställa ner mitt glas med saft på vardagsrumsbordet, så råkar jag så klart spilla ut nästan allt ur mitt glas så det var saft över hela bordet.

Så det var bara att ta fram handdukar och torka upp allt.

Sen var det lugn och ro.

Men jag hade lite svårt att somna sen.

Camelia skulle komma in hela tiden och hon var såå gosig av sig.

Hon kan spinna riktigt rejält   


Imorse kollade jag på Providence igen.

Det var faktiskt ett roligt avsnitt idag   


Idag ska jag gå över till pappa.

Lite efter kl 16.

Får se vad det blir för mat idag   



KRAM

/e


Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards