Alla inlägg under april 2012

Av elaina - 10 april 2012 13:56

Hej bloggen.

Påsken har varit helt underbar.  

Min kramgoaste pojkvän var hit över helgen så det var jätte roligt.

I lördags på påskaftonen gick han och jag hem till min pappa som bjöd på lite påskmat och pannacotta till efterrätt.

Gott gott.

Efter maten spelade vi Sjuan.

Roligt faktiskt.

Fastän jag förlorade tre omgångar i rad.   


På söndagen var vi ute på en promenad och fotade lite :)



Ett hjärta i sanden är aldrig fel   


  


Jag kan se en betydelse i nästan vad som helst    



 


Den här bilden gjorde jag om lite på med ett bildprogram.

Stolpen ska förställa ett gungställ.

Det kanske kan vara svårt att se det :)


Det var allt just nu :)


KRAM/ elainaviktoria 

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards