Alla inlägg den 13 juni 2011

Av elaina - 13 juni 2011 15:27



Möblerade om på mitt rum idag..

IGEN!

Trivs inte så bra hur jag än gör.

Idag flyttade jag på bokhyllan, sängen och nattduksbordet.

Det blev lite jobbigare.

Har så himla mycket böcker så det var bara ta ner alla för att kunna flytta på den.

Skulle behöva en ny bokhylla.

Det är bara en tidsfråga tills skivan bakom lossar.

Spikarna har lossnat nertill sen lång tid tillbaka.

Hela rummet skulle behövas göras om egentligen.

Tapeter framför allt.

Har haft dom sen vi flyttade hit.

För typ 9-10 år sen.

Så de är ganska fläckiga och lite slitna på nåra ställen.

Men nu blev det väl ganska bra..

Var lite små saker jag inte tänkte på dock..

Men det får vara så.

Nu står inte sängen vid fönstret längre   

Fönsterbrädan var i vägen iallafall..

Men det blev mysigt nu också   


Ooch så åker jag till min älskling nu på fredag och är hos honom i en vecka     

Skönt att vara hos honom ett tag och bara koppla av.  

Sist jag var hos honom så gick vi på stan och gick in på La Baguette.

Å herregud asså, det var då världens godaste baguette jag har ätit i hela mitt liv!

Med tonfiskröra och massa grönsaker och citron.

Gottgott!

Tro det eller ej, men jag bokstavligen dreglar inombords när jag tänker på den   

Finns inget godare!

Måste bara få äta där igen nångång    

Då skulle jag bli väldigt glad.

Fast jag är ju glad hela tiden när jag träffar min underbara älskling   

Här i västerås finns det inga såna bra matställen som i örebro!   

Tycker jag iallafall.   



KRAM

/ e

 

 

 

du och jag förevigt hjärtat!     




Av elaina - 13 juni 2011 08:33

God morgon!


Vaknade vad 01:19 inatt av att jag kom på att jag hade kvar mobilen i sängen.

Inte bra om man råkar lägga sig över den.

Kan ju bli nån spricka eller nåt, (touch mobil).

Såg att min älskling hade skickat 2 sms.

Har inte ljudet på för sms, bara vib.

Vid 23:30 hade han skickat ett god natt sms.

Vi gör så väldigt ofta.

Godnatt sms och godmorgon sms   

Så jag bara: Nej, shit..!

Men han förstod nog att jag hade somnat.

Händer då och då ^^

Men jag får värsta ångesten nästan   

Så jag skicka ett godnatt sms   

Som tur är så stänger han av mobilen när han ska sova.

Vill inte råka väcka honom när han sover så sött, min underbara älskling    *puss på dig!*


Vaknade till och från inatt igen.

Men sen vaknade jag före 07:30, då kunde jag inte somna om en liten stund.

Det var ju ändå dags för medicinen 08:00.

Haha, kollade på Providence imorse.

Gick två avsnitt men kollade på det andra som gick precis efter det första.

Var liksom inte vaken vid första   

I det avsnittet så blev Dr Sydney Hansen avstängd från sjukhuset!

Hann inte med varför, men det handlade väl om nån fel diagnos för nåt fall.

Hon jobbar på en lokal klinik hemma i Providence.

Så det blev polisförhör och typ nån slags rättegång eller nåt.

Och polisen krävde tillstånd att söka egenom hennes bil.

Och dom hittade nåt som är mycket olagligt.

Men tvivlar på att det var hennes det där.

Och sen var det hundbröllop!

Hennes pappas (Jim) hund Fearless, en golden retriever, skulle gifta sig med en annan golden retriever, Patty.

Själva biten till "jag förklarar er här med nu hund... som hund" gick bra.

Men nospussen, näää.

Han flydde för sitt liv från altaret   

Vem skulle inte göra det om man inte vill gifta sig liksom?

Så han försvann ett bra tag, men så kom han tillbaka nästa dag med Sam.

En vetrinär som jobbade på djurkliniken.

Då hade han varit ute hela natten och hittade Fearless i en park.

Men Sam hade ansökt om ett stipendium tidigare när han jobbade på djurkliniken, förmodligen för att plugga vidare.

Och han fick svaret tidigare än vad han trodde.

Så han skulle åka redan nästa dag.

Jim tyckte att Sam var en bra vetrinär, så det var ju lite tråkigt att han slutar.

Men ibland måste man gå sin egen väg.

Så det kollade jag på innan jag tog medicinen.

Blev bara äppeljuice till "frukost".

Mår så himla illa!

Jäkla mediciner!

Och så har jag fortfarande jätte ont i magen   

Kan bero på värmen också.

Säger mamma iallafall.


OJ!

Tainy springer runt som en galning.

Det rycker jätte mycket i hennes päls och hon kliar sig intensivt och slickar sig i pälsen jätte mycket.

Hon lägger sig på golvet och sen reser hon sig igen och springer.

Som om hon försöker springa ifrån nånting.

Måste tvätta alla tre katterna snart.

Behövs nog.


KRAM

/ e

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards