Alla inlägg den 14 juni 2011

Av elaina - 14 juni 2011 15:59

Tjena alla goa och rara!


Idag var jag på stationen och köpte biljetter till då jag åker till min älskade  ängel.

Skönt att ha det gjort bara så det inte blir stressigt.

Jag är ju en sån person som gärna vill vara ute i god tid med saker.

Och så skrev jag en packningslista idag, så torsdag kväll får jag börja packa.

Iallafall försöka få det så bra som möjligt!

Om det går.

Det blev lite ändrade planer ang dagarna.

Jag skulle åka hem på midsommar, älskling följer med mig hem.

Men så blev det midsommar dagen istället.

Kanske är ganska många som åker iväg på midsommar, man vet aldrig.

En dag extra gör inte mig något   

Får se vad vi hittar på för roligt.

Det är jätte mysigt där han bor så promenader är jätte mysigt.  

Örebro, är nog faktiskt en mysigare stad än Västerås om jag ska vara ärlig.

Stan är något större också.

Myysigt   

Så bloggen kommer väl vara här och samla på sig lite damm...typ

Någon dag innan fredag måste jag verkligen städa på mitt rum, det är ju ingen som gör det åt mig precis   

Jag vet ju inte vart jag ska lägga allt.

Mest bara småsaker.

Får se vart jag gör av dom.

Sen är det ju cityfestivalen här också i slutet av månaden och början av juli.

Får se om man hittar nåt roligt   


ÅÅH! Nu kommer det efterlängtade regnet igen.

Det har varit ganska varmt idag.

Så det är ju alltid skönt med lite regn.   

Kanske ska sätta mig på soffan nu med Pelle och Tainy, som sover, och kolla på HeartBreak Girl   

Börjar bli lite små hungrig så nån smörgås och te vore inte så dumt.


Massor av kramar   

/e

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards