Alla inlägg under mars 2013

Av elaina - 13 mars 2013 13:48

Dags att dra igång bloggen igen kanske?

Helt vanlig dag idag, inga konstigheter.

Varit på praktiken och sen hem.

Humöret har pendlat från jätte glad till super deppig på en sekund idag.

Men sen blev allt bra igen.

Många tankar om livet och allt som sker och många förändringar som jag själv går igenom har påverkat mig extremt mycket på både gott och ont den senaste tiden.

Mer erfarenheter blir man starkare av.

Sägs det, men vad vet jag.

Depressionerna kommer och går med jämna mellanrum verkar det som.

Nåt man får leva med och göra det bästa av situationen.

Har kommit igång med gymmet igen efter två veckors uppehåll pga lathet!

Promenader har jag också lyckats med både i söndags, måndags och igår. *stolt*

Dagarna bara rusar iväg nu när jag kom att tänka på det!

Helt otroligt.

Imorgon blir det praktik som vanligt kl 9-11:30, samma på fredag och i helgen åker jag från min hemstad västerås till en helt annan stad.

Ladda upp batterierna lite som man säger ibland.


Som avslut på detta inlägg.

Saker som förändrats sen slutet av förra året:

Brutit förhållande som jag mådde dåligt av i över 2 år.

Mår bättre i det nya.

Förändras ofta i personligheten: från blyg till utåtriktad, från rädd att  säga ifrån till mer skinn på näsan, vilket pendlar väldigt mycket.

Synen på mig själv och över den jag är med både brister och bra saker.

Blivit starkare psykiskt men kan fortfarande brytas ner av mina depressioner men tar mig upp igen.

Klädstilen, men bara lite.

Mitt sätt att se på saker, vrida och vända på det.

Gått ner 8 kilo.

Bygger upp tryggheten i mig själv.


En hel del.

Resten av dagen får bli som den blir.

Men promenad är ett måste.


Remember people, ta vara på varje dag och lev!

Glad att säga det från en som har bipolärsjukdom.

Lära sig att njuta av dom bra stunderna.


Puss och kram!

// elainaviktoria





Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards