Alla inlägg den 12 juni 2011

Av elaina - 12 juni 2011 11:00

Hejhej..


Sov bättre den här natten.

Förra hade jag jätte ont i magen, mådde illa, svettades, drömde mardrömmar så fort jag somna om och vaknade flera gånger.

Så det var skönt att det blev en bättre natt..

Men så vaknade jag av ett ordentligt mullrande.

Då var det efterlängtade åskovädret på gång   

Det har hängt i luften i flera dagar och det har varit så otroligt varmt och kvaft ute så man har ju svettats jätte mycket.

Det började vid typ 4 eller nåt.

Sen kunde inte jag somna om för det höll på i över en timme om jag minns rätt.

Såg ut som att det skulle ha blivit nåt igår..

Men det blåste iväg   

Men skönt att det äntligen brakade loss.


Imorse möblerade jag om på mitt rum igen   

Blev lite jobbigt att råka slå i huvudet i fönsterbrädan på nätterna när man vänder på sig.

Så nu står den längs med fönsterbrädan istället.

Som den gjorde förut innan jag flyttade på allt, fast på andra sidan.


Mitt vanliga morgon illamående härjar nu också..

Blir så trött på det men det är väl medicinerna som orsakar det.

Har hållt på till och från i över två år.

Klarar ju knappt av att äta frukost eller lunch.

Inte bra.

Drack lite bubbelvatten förut, men det hjälpte inte så mycket.

Det brukar släppa sen till eftermiddagen.


Får se vad som händer idag.

Känner mig lite trött och yr också.

Hänger kanske i sen igår kväll.

Hade fortfarande ont i magen och mådde jätte illa hela dagen igår.

Till kvällen så började jag känna mig rastlös och orolig i kroppen, så jag tog en theralen och det hjälpte mig att bli lugnare och kunde somna sen.

Men mådde ändå inte så jätte bra.

Men idag så känns det lite bättre.


Imorgon blir det kuratorn.

Vet inte vad jag ska prata om, men det kanske dyker upp nåt.

Har ju ändå mått ganska bra, bara det att jag har varit deprimerad till och från och irriterad och ledsen, utan någon anledning.

Det är ganska jobbigt.

Men det löser sig det också.

Får ta vara på dom bra stunderna.


Nu ska jag försöka få i mig lite mat..


KRAM

/ e


Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards