Alla inlägg den 11 juni 2011

Av elaina - 11 juni 2011 15:46



Först: grattis älskling till studenten!     

Stolt över dig.   




Det är så himla varmt idag!

Var ute och gick med pappa idag.

Var helt genom svettig när jag kom hem, så det blev duschen på engång.


Jag har velat ha en tatuering i flera år nu.

Blev inspirerad av ett halsband som jag fick i torsdags med en svala på.

Då tänkte jag: jaa, en svala på axeln kanske?

Som ett tecken på frihet typ.

Efter allt kämpande med skolan och så hade jag mest tänkt.

En stor del av mitt liv har blivit avslutat och ett nytt kapitel är på gång.

Det var bara en idé som slog mig nästan på engång.

Jag tycker att den är ganska bra faktiskt.

Förut ville jag ha mitt namn, men nu har jag ångrat mig.

Det ska vara en svala.

Får se vad det kostar också.

Vill ju inte ha en för stor, en liten räcker.

Men inte för liten   

Sådär lagom    



KRAM

/ e

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards