Alla inlägg under september 2011

Av elaina - 30 september 2011 10:15

Hej bloggen!


Det var ett tag sen.

Denna vecka har varit lite jobbig.

Jag har inte mått så bra.

Jag har haft lite ångest attacker och många toppar neråt än uppåt.


Ovan för strecket så mår jag bra

       

  ------------------------------------------------- Likgilltig, känner inget speciellt

                      


Nedan för strecket så mår jag inte bra

Ibland så kan jag hamna under strecket på typ en enda sekund när jag innan var ovanför och mådde ganska bra, så kan jag helt plötsligt må dåligt.

Så förra veckan och denna vecka har jag befunnit mig på mellan och under likgilltig strecket och så har det gått upp och ner där.




Men förra helgen så var jag ute och tog lite höst bilder med pappa, men jag har inte orkat ladda upp alla :P 

  


En glad svamp :)


Och igår var jag ute med mamma och tog lite höst bilder, men har bara laddat upp en :P

  



Idag ska jag ta mig iväg och gymma med Diana :)

Jag kommer säkert må mycket bättre då.


Det var allt just nu.


KRAM/ e

Av elaina - 21 september 2011 15:08

Hej bloggen.


Idag är det ingen vidare dag..  :-(

Har varit trött och deprimerad.

Det har hängt i sig ganska länge nu.

Det var ett tag sen jag bloggade sist.

Så här kommer lite uppdateringar.. Typ.

Mamma opererade sin högra hand pga karpaltunnelsyndrom i början av september.

Operationen gick bra.

Tre dagar senare fyllde mamma år.

Det blev inget kalas precis.

Men mormor och morfar kom över en stund och senare till kvällen kom pappa och min bror hit.

Mamma fick en jätte fin blomma av dom.

I fredags så var jag iväg och gymmade med Diana.

45 minuter, rekord tid för mig.

I lördags skulle jag och pappa ha cyklat till stan för att gå på kulturnatten..

Men vi var lite trötta båda tva, så det blev filmkväll hos honom istället.

Vi åt tacos innana vi kollade på filmen, och så blev det ju lite godis också :)

Han hade hyrt LET ME IN.

Jätte bra!

Rekomenderar verkligen till er som inte sett den.

Amerikans verision av den svenska Låt den rätte komma in.

Väldigt lik, dom har inte ändrat nånting, inte vad jag märkte iallafall.

I måndags åkte jag till stan.

Jag fick bara ett impulsivt ryck om att jag skulle göra det.

Jag köpte en kofta till mig och en tröja till mamma.

Sen minns jag inte riktigt vad jag köpte faktiskt.

Men sen ville jag åka till stan igen, så mamma följde med.

Det blev ingen direkt shopping så.

Men jag köpte iaf ett halsband som matchar mina örhängen.

Igår åkte jag till stan IGEN! :P

Jag köpte en till munkjacka, en sjal med leopardmönster, ett armband i silver och strumpor till mamma.

Och idag bev det stan igen.

Det enda jag köpte idag var ett till halsband med en musik not på och en julklapp till mamma.

Och så frågade jag efter en guldlott på guldfynd när jag köpte halsbandet där.

Jag vann inget på skrapet.

Kollade lott numret, men ingen vinst där heller :(

Jag köpte en till mamma också.

Får se om hon vinner nåt :)


Det var allt just nu.


KRAM/ e


Av elaina - 5 september 2011 12:04

Hej bloggen..


Jag har varit så himla trött så jag har inte haft nån lust eller ork till att skriva.

Men nu känner jag att det är dags att göra det.

Förra veckan var väl så där.

Jag kände mig lite nere och deppig.

I lördags skulle jag ha förhört pappa i Italienska som han har börjat med.

Men det var så fint väder så vi åkte till björnön och gick i spåret där.

Långt var det och några riktigt jobbiga uppförsbackar.

Men skönt var det.

Det ersatte nog en hel veckas träning på gymmet ;)

Senare så blev det kräftor hos mormor och morfar.

Och igår..

Ja igår hände inget speciellt..

Tror jag :P

Minns typ inget från igår direkt för jag var så himla trött och yr.

Den där yrseln har kommit tillbaka allt mer.

Ibland är jag jätte känslig mot ljud, jag blir ännu mer yr då.

Och så kände jag mig nästan lite sjuk i lördags.

Men det gick över efter promenaden.

Denna veckan blir det att gymma utan Diana.

Hon är lite krasslig så vi gymmar tillsammans nästa vecka istället.

Tiden så himla fort!

Man hänger ju inte ens med.

I veckan så vet jag inte vad som händer.

Men hoppas att helgen blir bra..


Det var allt just nu.


KRAM

/ e


Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards