Alla inlägg den 15 juli 2011

Av elaina - 15 juli 2011 08:57


God morgon!

Natten har inte varit så speciellt bra.

Jag förstår inte varför jag är så dum och råkar dricka lite för mycket lättdryck innan jag lägger mig.

Blir ju toan flera gånger under natten.

Så det har varit lite jobbigt.

Och så har jag drömt en massa konstiga drömmar..

Jobbigt.

Men jag blev väldigt trött igår kväll så jag somna ganska snart när jag la mig.

Jag var och gymma igår.

Först cyklade jag bort till rocklunda, men då var friskis och svettis stängt där.

Kom ju på då att det var för det där rallyt.

Så det var bara att cykla hem igen.

Gymmar ju med en kompis.

Så vi bestämde oss för att gymma på friskis och svettis som ligger på andra sidan stan.

Det var lite annorlunda där.

Lite mindre men det var faktiskt mysigare där.

Medans jag höll på att gymma, så mådde jag faktiskt bra.

Det gör jag inte borta vid rocklunda, då mår jag bara bra efteråt i duschen, sen mår jag sådär när jag är hemma igen.

Men igår så mådde jag toppen!

Det blev ett lite senare gympass.

Brukar vara vara på gymmet vid 15:00.

Men igår så blev det 17:30 typ.

Och jag slog faktiskt mitt rekord.

Klarade hela 45 minuter!   

Annars har jag bara klarat av 30 minuter.

Är väl säkert ingenting alls, men för mig är det ett stort framsteg!

Känns lite i ryggen idag   

Köpte nya skor igår att ha när jag är på gymmet.

Har annars ett par gamla löparskor.

Men dom är så hårda så jag får jätte ont i fötterna av dom.

Men dom här kändes jätte bra!

Det är ju inga skor från nån sportbutik.

Köpte dom på skopunkten för 99kr.


 


Dom är faktiskt jätte sköna.

Får inte ont alls.

Inte ens på cross-trainern   

Förut så har det ju tagit emot lite när man ska ta sig iväg till gymmet för att man vet att det kommer göra ont.

Men nu kommer det inte alls vara jobbigt längre!    

Har funderat på att ändra mina tider till lite senare på eftermiddagarna som t ex nånstans runt 17, 17:30.

Då har mitt kissproblem gått över och då kan jag träna längre.

På förmiddagarna så har jag det problemet att jag är kissnödig hela tiden.

Och det är väldigt jobbigt.

Men senare på eftermiddagen så går det över.

Så jag tycker att det är en vettig idé att göra så istället   

Då klarar jag av att träna längre och kanske lägga på lite mer tyngder.

Jag tog det lite lugnt igår efter som att jag inte har hållt igång på typ en månad.

Kanske till och med längre.

Men det känns skönt att ha kommit igång igen.


Det var allt för..

Än så länge.

 Kram/

e

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards