Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

tisdag

Av elaina - 30 augusti 2011 17:14

Hej bloggen!


Jag har haft en otroligt underbar helg med min Smurf ( nytt smeknamn för min underbara pojkvän  )    

Jag bjöd honom på kina mat i fredagskväll.

Det var jätte mysigt.

Sen till kvällen så kollade vi på tv,  tände lite ljus och åt lite godis.

Mys mys   

Och under natten så var det världens oväder, eller så var det natten mellan lördag och söndag, men ändå.

Det blixtrade jätte mycket och regnet öste ner!

I lördags gick vi på höst marknaden.

Jag och mattias köpte varsina tröjor med vargar på.

Jätte fina!

Jag kunde inte bestämma mig vad jag ville ha för motiv.

Det fanns lejon, tiger, leopard, örnar, panda, hästar och varg då.

Men det blev varg till sist   

Och så köpte jag två armband med små snäckor på och så köpte vi lite godis så klart.

Sen till kvällen så åkte vi till stan och satt i parken och lyssnade på musiken, Summer in the City.

Det var tydligen lite olika artister som var där men det var ju på en scen men vi satte oss i parken istället.

På söndag åkte vi till stan en sväng.

Vi gick in på New Yorker och jag fick sym på en tröja som det stod DAMN! på.

Jag fick en sån rolig idé att förslå att vi skulle köpa en varsin.

Och det gjorde vi   

Sen lite senare så hände det inte så mycket för han skulle åka hem på kvällen.     

Men vi har bestämt att jag åker till honom nu i helgen som kommer   

Och då är det han som vill bjuda mig på middag.

Vi hade tänkt att se smurfarna på bio på lördag..

Men det är tveksamt om vi ska gå på en flyguppvisning.

Men smurfarna försvinner ju inte från bio världen på ett tag så vi kan ju se den en annan gång   

Jag har sagt att jag önskar mig några smurfar i julklapp   

Dom är så sööööta!   


Imorgon blir det att träffa Diana på eftermiddagen på stan och fika   

Prata lite om vad som händer och sånt.


Det var allt just nu.

 Puss & Kram!

/ e


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaina - 26 januari 2014 21:34

  Oftast så sitter ju jag och grubblar på kvällarna innan jag somnar. Jag tänker hur dagen har varit: vad jag har känt och vad som har hänt. Idag har det varit en halvdan dag. Deprimerad vissa stunder, tjurig, trött, glad, lycklig och reserve...

Av elaina - 25 januari 2014 14:38

    Att en sån liten skit sak kan bli så stort. En pytte liten sak som utvecklar katastroftankar som leder till känsloexplosion som i sin tur leder till tvivel vilket oftast KAN bero på en egen misstolkning då man REAGERAR först och TÄNKER sen....

Av elaina - 23 januari 2014 17:01

  Jag ska inte ta ut allt i förväg, men så som det sett ut dom senaste veckorna så finns det inget annat än att ladda upp med ideér inför kvällen. Den jobbigaste tiden på dygnet då allt kommer på en och samma gång. Depressionen knackar på och v...

Av elaina - 23 januari 2014 11:51

Att sträva efter bekfräftelse, empati och förväntningar kanske inte alltid är så där jätte bra. Till slut sitter man där i ett hörn och försöker ge sig själv bekräftelse, empati och förväntningar. Att leva sitt liv där ingen ser på, ingen hör ell...

Av elaina - 22 januari 2014 23:44

Jaa... Precis som vanligt. Lite mer allvarligare och säkert vanliga tankar i vuxen ålder. Hur kommer livet se ut om några år? Kommer jag vara som vanligt? Kommer livet alltid vara som vanligt? Samma gamla rutiner? Samma gamla sega kvällar...

Presentation


Dålig stund, bra stund.
Ja, så ser mina dagar ut för jämnan och därför skriver jag om min vardag, mina tankar, mina bra och dåliga dagar. Att leva med bipolär kan kännas riktigt för jävligt ibland, men det onda för alltid med sig nåt gott, eller hur?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Lämna nåt spår? :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards